Skórzane męskie torby
Skórzana męska torba na ramię – moda 2020
15 lutego, 2020

Modna dieta sokowa oczyszczająca

Jeśli chcemy szybkiej i smacznej diety, która pozwoli nam oczyścić organizm z toksyn, skorzystajmy z diety sokowej. Dieta ta pomaga w ograniczeniu kalorii, stanowi jednak duże wyzwanie. Trzeba się do niej odpowiednio przygotować. Dieta sokami nie zapewnia nam dostarczenia białek i tłuszczy w satysfakcjonującej ilości, może więc osłabiać organizm. 

Dieta sokami – wszystko co musisz o niej wiedzieć

Dieta sokowa oczyszczająca powinna trwać maksymalnie tydzień. Najlepiej wykonać ją wiosną, kiedy organizm jest ociężały po zimie i zawiera w sobie dużo toksyn. To idealny sposób, by przygotować się do lata i zmieścić w ulubiony kostium kąpielowy. 

 

Jednak zanim zaczniemy na śniadanie, obiad i kolację pić soki, musimy do tego przygotować nasz organizm. Inaczej dozna on szoku i dieta powodować będzie zawroty głowy, omdlenia, niestrawność, a nawet bóle głowy. Ograniczmy więc wcześniej spożycie białek i tłuszczy, sprawmy sobie w miarę możliwości odrobinę wolnego, by organizm nie musiał zużywać swoich nagromadzonych zapasów energii. 

Soki dieta skuteczna i sprawdzona

Soki dieta oczyszczająca polegają na spożywaniu jedynie świeżych owoców i warzyw. Najpierw należy je wycisnąć, najlepiej używając wyciskarki wolnoobrotowej, by zachować w produktach jak największą ilość składników odżywczych, witamin i błonnika pełniącego niezwykle ważną rolę w naszych jelitach. Bowiem to on jest odpowiedzialny za ich czyszczenie. Nie mamy zdolności jego trawienia. Jeśli więc błonnik trafia do naszego organizmu to czyści jelita jak szczotka. Spożywany regularnie sprawi, że poczujemy się lekko i nie będziemy mieć problemów z wypróżnianiem.

 

Jeśli chodzi o rodzaje owoców i warzyw, to ogranicza nas jedynie wyobraźnia. Możemy mieszać dosłownie wszystko, w zależności od preferencji. Jedynym warunkiem jest unikanie produktów wysokokalorycznych jak np. banany, w diecie chodzi przecież o to, żeby schudnąć. 

 

Najlepiej mieszać słodkie owoce z odrobiną zielonych warzyw, sokiem z cytryny i dodatkiem wody. Rano najlepiej przygotować sobie koktajle owocowe, a dopiero w porze popołudniowej i wieczornej wykorzystać do przygotowania posiłku same warzywa. Wszystko dlatego, że zawierają one mniej cukrów prostych, łatwiej będzie nam po nich zasnąć i nie odłożą się w postaci tłuszczu. Najbardziej wskazane są warzywa, takie jak jarmuż czy kapusta, a także marchew czy seler naciowy.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *